June 30, 2010

In the garden of Eden (please take my hand)

















Oι πιό όμορφοι απο τους ανθρώπους που έχουμε γνωρίσει, είναι εκείνοι που έχουν υποστεί ήττες, που έχουν υποφέρει, που έχουν  αγωνιστεί, που έχουν απωλέσει, αλλά τελικά βρήκαν τον δρόμο τους  ξεφεύγοντας απ' τον  πάτο.  Αυτοί οι άνθρωποι έχουν τόσο μεγάλη εκτίμηση, ευαισθησία και κατανόηση της ζωής, που  είναι γεμάτοι  με πάθος, ευγένεια και βαθιά αγάπη για όλα.

Οι όμορφοι άνθρωποι  ... απλά ΔΕΝ προκύπτουν  ξαφνικά !

Εlisabeth Kubler-Ross




 
Εσείς που βρήκατε τον άνθρωπό σας
κι έχετε ένα χέρι να σας σφίγγει τρυφερά,
έναν ώμο ν' ακουμπάτε την πίκρα σας,
ένα κορμί να υπερασπίζει την έξαψή σας,
κοκκινίσατε άραγε για την τόση ευτυχία σας,
έστω και μια φορά ?
είπατε να κρατήσετε ενός λεπτού σιγή
για τους απεγνωσμένους ? 

Eνός λεπτού σιγή, Ντίνος Χριστιανόπουλος












Long gone ... monk fantasies,  Francois Benveniste
 
YΓ: Click τις 2 εικόνες και τα 7 links ... με δική σας ευθύνη

:)

18 comments:

Unknown said...

Μόνο αν έχεις χάσει κι έχεις πονέσει μπορείς να εκτιμήσεις καλύτερα όλα όσα σε περιβάλλουν! Ανθρώπους και καταστάσεις! Και ναι, αυτοί που δυσκολεύτηκαν για να έχουν στη ζωή είναι πάντα καλοί άνθρωποι! Οι άλλοι που πάντα είχαν απλώς δε θα νιώσουν ποτέ τους γύρω τους!

Την καλησπέρα μου!

KOSTAS PAP said...

Oι πιό όμορφοι απο τους ανθρώπους που έχω γνωρίσει, είναι εκείνοι που έχουν κατέβει βαθειά στην κόλαση, έχουν συντριβεί, αυτοί που δεν έχουν τίποτε πια να χάσουν γιατί τα χάσανε όλα, αυτοί οι ανώνυμοι "τρελλοί" που δεν θα τους μάθει κανείς για να τους δοξάσει!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη said...

Εχω βιωσει πολυ πόνο στη ζωή μου, κι ευχαριστω το Θεό γι αυτο, ειναι ισως το καλυτερο δωρο που μου εδωσε ως τωρα .....

Μ΄εκανε θαρρω καλυτερο ανθρωπο

negentropist said...

Ακριβώς Νατάσσα !

Μόνο αν έχεις χάσει, κι' έχεις πονέσει, ακούς φωνές και εκτιμάς καλύτερα τα πράγματα γύρω σου:

"... Κάποτε μες στα όνειρά μας ομιλούνε·
κάποτε μες στην σκέψι τες ακούει το μυαλό ... "


Καλησπέρα κι' από μένα, με κάτι παλιό των Smith, που ελπίζω να σ' αρέσει:

Baby, It's You

:)

negentropist said...

Καλησπέρα Κώστα

... οι ανώνυμοι που δεν έχουν να χάσουν τίποτε ...

Ευχαριστώ για την πολύ όμορφη "πινελιά" σου.

Manhattan Transfer - Java Jive

Nα 'σαι καλά

:)

negentropist said...

Ρίκη

ευχαριστώ για το de profundis σχόλιό σου :)

Ανοιχτές πόρτες για πάντα

Ας αρπάξουμε τη μέρα και ας την απολαύσουμε ...

:)

ria said...

ουπς!

πόνεσε...

negentropist said...

Δεν είχα τέτοια πρόθεση, καλή μου Ρία !

Ορίστε για σένα κάτι χαρούμενο και ... "ανορθωτικό". Το έχω ξαναβάλει σε παλαιότερα σχόλια, αλλά μου αρέσει πάρα πολύ !

Ψηλά, ψηλά και μακριά !

Καλό σου βράδυ !

:)

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ said...

Εκείνη η ρυτίδα στην άκρη των χειλιών που μαρτυρεί πόνο και ταλαιπωρία, εκείνη ακριβώς η γραμμούλα έχει μέσα της όλη τη σοφία της οικουμένης συμπυκνωμένη.
Και όσο πιο πολλές τέτοιες γραμμούλες πόνου και συντριβής έχει ένα πρόσωπο τόσο είναι το μεγαλείο που έχει γραφτεί μέσα στην ψυχή τους.

negentropist said...

Χριστόφορε

πλήθος ρυτίδων VS μεγαλείο, που έχει γραφτεί στη ψυχή ...

Μου αρέσει πολύ αυτός ο ιδανικός συσχετισμός :)

Kαλό βράδυ με την υπέροχη Astrud Gilberto ... που σίγουρα δεν αλλάζω με τίποτε !

Aqua de Beber

:)

She said...

Συμφωνώ, οι όμορφοι άνθρωποι είναι όλα αυτά που λέει το κείμενο...

αλλά είναι κι αυτοί που πέρασαν κι έφυγαν, αφήνοντας ανεξίτηλη εικόνα σε μια άκρη του μυαλού μας που πάντα θα γράφει το όνομά τους και μια σημείωση:
"Κάποτε, εδώ σε αυτό το κλειστό δωμάτιο, μπήκε ένας όμορφος άνθρωπος και το γέμισε φως!"

Ναι, οι όμορφοι άνθρωποι δεν προκύπτουν ξαφνικά, όμως- τι περίεργο- τους συναντάμε σπάνια!

" I dreamed a dream - Elaine Paige"

Καληνύχτα Σταύρο.

negentropist said...

Kαληνύχτα Καλλιόπη

Jimmy Barnes - Hallelujah (I Love Her So)

Πως μεγάλωσε ο Jimmy Barnes ? Δεν το ... πιστεύω!

:)

to alataki said...

...Άθλιοι είμαστε οι άνθρωποι, άκαρδοι, μικροί, τιποτένιοι.
Μα μέσα μας, μια ουσία ανώτερή μας, μας σπρώχνει ανήλεα προς τα πάνω...
Ν. Καζαντζάκης

ΥΓ. Κοκκινίζω, αλλά έχω ελπίδες...

negentropist said...

Κι' εγώ κοκκινίζω !

Kαταπληκτικός ο Καζαντζάκης Ιωάννα :)

Κι' ο Oscar Wilde είχε πει κάτι παρόμοιο: "We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars" (όλοι είμαστε στο βούρκο, αλλά μερικοί απο μας κοιτάζουν τ' άστρα)

Κράτησες ενός λεπτού σιγή ?

Jimmy Barnes - That's How It Is

YΓ. Όλοι έχουμε ελπίδες ! (και ... λεπίδες, όπως είχα πει κάπου παλιότερα)

Alex said...

μάλλον εγώ θα πρέπει να ανυσυχώ ,γιατί δεν έχω πονέσει πάραυτα,δεν έχω βιώσει άσχημα συναισθήματα και δεν ζω παρά μια ευτυχία ...και κοκκινίζω συχνά σεβόμενη το ανεκτίμητο τούτο δώρο!
καλό βράδυ negentropist!

Σε χαιρετώ κι'εγώ μουσικά :

http://www.youtube.com/watch?v=xZbKHDPPrrc

negentropist said...

Τότε είσαι απο τα πολύ τυχερά άτομα Alex :)

Carpenters - We've Only Just Begun

Καταπληκτική η Doris ... Καληνύχτα !!

:)

Celestia said...

Είναι απλά απ' τα άτομα που -πιστεύω- έχουν λάβει πολλή Αγάπη (και την έχουν εκτιμήσει).

negentropist said...

Celestia

διαβάζεις ... βουλωμένο γράμμα, καλή μου φίλη :)

Bob Marley- No Woman No Cry

Kαλό σ/κ, με ή χωρίς Langston Hughes

:)