September 4, 2010

Όταν καίει ο ήλιος ...




Όταν ο ήλιος καίει εδώ στην παραλία
αισθάνομαι το σώμα σου να δονείται κοντά μου
Είναι το χτυποκάρδι σου, το πρόσωπό σου, τα μαλλιά σου
τα φιλιά σου, τρέμω  ω ω ω ω

Όταν ο ήλιος καίει εδώ στην παραλία
αισθάνομαι το σώμα σου να δονείται κοντά μου
Είναι ο ρυθμός σου,  οι αναμνήσεις σου, οι γιατριές μου
το ντελίριό μου, τρέμω  ω ω ω ω  όταν ο ήλιος καίει

Όταν ο ήλιος καίει εδώ στην παραλία
αισθάνομαι το σώμα σου να δονείται κοντά μου
Είναι ο ρυθμός σου,  οι αναμνήσεις σου, οι γιατριές μου
το ντελίριό μου, τρέμω  ω ω ω ω
όταν ο ήλιος καίει
όταν ο ήλιος καίει
όταν ο ήλιος καίει
ήλιος
ήλιοοοοοοοοοοοοος

(η  παραπάνω πολύ ... ελεύθερη μετάφραση του παρακάτω video είναι δική μου)



Aς μη "ξεχνάμε" ότι το καλοκαίρι τελειώνει στις 22 Σεπτεμβρίου 2010, ώρα 11:09 μμ !! Υπάρχει χρόνος ακόμη ...














ΥΓ: Κλικ οπωσδήποτε τις 2 εικόνες και τα 3 links ...

:)

18 comments:

ria said...

το δικό μου καλοκαίρι, θα τελειώσε όποτε θα θελήσω εγώ, δεν ακολουθεί ημερομηνίες αλλα΄τη δική μου διαθεση!

negentropist said...

Good 4 u, ria !

Joe Cocker - Summer in the City

:)

She said...

Είμαι της άποψης πως τα όμορφα δεν τελειώνουν ποτέ, όσο εξακολουθούμε να τα βλέπουμε έτσι. Και δεν είναι τα καλοκαίρια ούτε οι χειμώνες...είναι οι διαθέσεις που τα κάνουν να μοιάζουν όμορφα κι ιδανικά και μόνο οταν τελειώσουν αυτές, τελειώνουν και οι εποχές.

Ημερομηνίες λήξης έχουν τα είδη στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Εξαρτάται από το πως προτιμούμε να βλέπουμε τα όμορφα που ζούμε.

:-)

Μινωΐτισσα said...

Σε καώ σε παιχνίδι:http://vazoumar.blogspot.com/2010/09/blog-post.html

negentropist said...

ANASA

Έχω την ίδια γνώμη ... διαθέσεις, τύχη και ευκαιρίες ... και φτιάχνουμε μόνοι τα καλοκαίρια μας!

Al Green - Summertime

:)

negentropist said...

Ευχαριστώ καλή μου Μινωΐτισσα, αλλά δεν θα ... παίξω.

Lisa Stansfield - The Real Thing

Εύχομαι καλή διασκέδαση στο παιχνίδι σας !

:)

~reflection~ said...

Η επιμονή σου βιάζεται να έρθει αγχωμένη και να μας υπενθυμίσει ακριβώς το αντίθετο απ' αυτό που λέει...

{επιμονή λόγω της επανάληψης του τετράστιχου,καθως και της τελευταίας στροφής που παίρνει τη μορφή εμμονικού αντιλαλου...}


Αντί να απολαύσω τις μέρες καλοκαιριού που δίνει η όμορφη χρονική παράτασή σου μέσα από μουσικές επιλογές, λαχανιάζω... τρέχω.. να προλάβω να ρουφήξω τη γεύση που ξεχείλησε από το ποτήρι του καλοκαιριού και αναπάντεχα χώρεσε σ'αυτό στο σφηνάκι του Σεπτέμβρη...


Αντε... στην Υγειά μας..
Ενα σφηνακι ακομα με γευση καλοκαιριού ...

negentropist said...

Κάκια

υπάρχει και μία άλλη ενδιαφέρουσα εκδοχή: ότι απλά επανέλαβα τους "μεταφρασμένους" στίχους, όπως ακριβώς ακούγονται σ' αυτό το λατρεμένο τραγούδι, όπως μπορείς να ελέγξεις ... πάραυτα :)

Μιά ζωή κυνηγάμε προθεσμίες, τρέχουμε να προλάβουμε, ακολουθούμε κανόνες και κάνουμε ότι οι άλλοι ... Εδώ όμως, ήθελα να τονίσω ΑΚΡΙΒΩΣ το αντίθετο (βάζοντας μάλιστα "προθεσμία", παραθέτοντας την ακριβή ώρα της ισημερίας !!) ... ότι δηλαδή το καλοκαίρι είναι μέσα μας ... Είναι λοιπόν θεμιτό να είμαστε καχύποπτοι όσο αφορά τα κάθε λογής θέσφατα, τους χρονικούς περιορισμούς και την εναρμόνισή μας με τους κανόνες και τις συνήθειες των πολλών !

Ούτως ή άλλως είμαι απίστευτα προκατειλημμένος, επειδή κι' εγώ λατρεύω τα σφηνάκια του Σεπτέμβρη ... To παραδέχομαι !

Dinah Washington - That Sunday That Summer

:)

Natalia said...

"Summer's almost gone
Summer's almost gone
Almost gone
Yeah, it's almost gone
Where will we be
When the summer's gone?"

I wonder just like the Doors did... χαχαχα

negentropist said...

Natalia

Summer's almost gone ... but not quite :)

The doors - Summer's almost gone

"Ah, summer, what power you have to make us suffer and like it." (Russel Baker)

Enjoy your project and preferably do not overwork ... Ηave a nice day!

:)

Celestia said...

Δεν χρειάζεται παρά μια σκέψη, ένα τραγούδι, μια μυρωδιά και οι εποχές εναλλάσσονται στιγμιαία, σε χρόνο συναισθηματικό και όχι πραγματικό.

~reflection~ said...

negentropist
κι εγω μεταφρασμενη στο πεδίο της αλληγορίας, αναφερθηκα στο καλοκαιρακι που κρυβουμε μεσα μας..

Για την επιμονή σου επιμένω, διοτι επέμεξες αυτο τοκομμάτι να μεταφρασεις και όχι καποιο άλλο..
Ηθελημενα και με επιλογή αγγιξες αυτους τους στιχους με τις επαναληψεις των νοηματων... αυτο δηλωνει επιμονή δική σου που ταυτιζεται με αυτη του δημιουργου ...

Όσο για την επιταχυνση που μου ετεινες...
Μου φανηκε πεπερασμενη η καλοκαιρινή διαθεση που φιλοξενουμε μεσα μας..

Γιατι το λεω?..
Όλα τα ομορφα διαδεχονται από το αντιθετό τους που υπαρχει από απαιτηση της Φυσης για να ενισχυθεί η Αξια του κάθε γεγονότος..

Ετσι, παλευω να μεθυσω απόλυτα από τα σφηνακια του Ιδιωτικού καλοκαιριού ΜΟΥ, για να κρατησω αποθεματα όταν θα το διαδεχτεί το Ιδιωτικό μου Φθινοπωρο με τις μελαγχολίες και τις θλιψης του...

μεχρι να ερθει το επομενο Ιδιωτικό μου Καλοκαιρακι..

Τωρα νιωθω ότι προσεγγισαμε περισσοτερο ο ένας τη σκεψη του αλλου..

και μη μου το αρνηθεις..
γιατι αβιαστα θα κυριαρχησει αναπάντεχο Φθινοπωρο και είναι κρίμα να με κοψεις πανω στο καλυτερο Καλοκαιρινό μου Ηλιοβασιλεμα!!!!


φιλιαααααααααααα.....

negentropist said...

Aκριβώς Celestia

Σκέψη, ένα τραγούδι, μια μυρωδιά ...

Τα είπες όλα :)

Jamie Cullum - Mind Trick

Kαλό σου βράδυ

:)

negentropist said...

Κάκια

έχεις δίκιο ... η επιλογή μου με πρόδωσε ... λατρεύω το συγκεκριμένο κομμάτι και γι΄αυτό το επέλεξα ... θα δεις μία άλλη διάστασή του, αν κλικάρεις το 1ο απο τα τρία link της ανάρτησης, για να δεις το πρώτο απο τα δύο video.

Τα πάντα είναι στο μυαλό μας ... έτσι λοιπόν, τα καλοκαίρια και οι χειμώνες είναι μέσα μας.

Σίγουρα προσεγγίσαμε ο ένας την σκέψη του άλλου, με φόντο την μελαγχολία του Σεπτέμβρη. Γιατί να το αρνηθώ ? Αυτό είναι το βασικό πλεονέκτημα στην επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων. Εξάλλου, δεν έχει κανείς το δικαίωμα να σε κόψει επάνω στο καλύτερο καλοκαιρινό σου ηλιοβασίλεμα !

It's Not Unusual

Ήλιοοοοοοοοοοοος ..... για πάντα !!

:)

Anonymous said...

καλημέρα, γιατί όλα αυτά τα συναισθήματα, οι δονήσεις, οι εξάψεις... ΜΟΝΟ όταν καίει ο ήλιος?? άλλωστε το πάθος και η φλόγα είναι μέσα στην ψυχή μας (που ο ήλιος δε μπορεί να τρυπώσει!) απ΄την άλλη ο έρωτας και όλα όσα αυτός προκαλεί, πιστεύω πως είναι πιο φλογερά κι απ' τον ήλιο! και πάνω από εποχές, ώρες, χρόνια...

ღ oneiremataღ said...

Ναι, το καλοκαίρι είναι πάντα βιαστικό, ζεστό, καυτό, μας επηρεάζει και μας παρασύρει στην ανεμελιά και σε πιο ελαφριά διάθεση... κι ύστερα έρχεται το φθινόπωρο με τη μελαγχολία του, αλλαγή καιρού, αλλαγή διάθεσης, αλλά κι ευκαιρία να ολοκληρώσουμε όσα η βιασύνη η καλοκαιρινή άφησε στη μέση ίσως... καλό σου βράδυ, καλό φθινόπωρο negentropist :-))))

negentropist said...

silena

o παράδεισος κι' η κόλαση βρίσκονται συνήθως μέσα μας ... το ίδιο οι Καβαφικοί Λαιστρυγόνες και οι Κύκλωπες, που κατά καιρούς στήνουμε μπροστά μας ... επίσης το ίδιο ισχύει για τα καλοκαίρια και τους χειμώνες !

Το λατρεμένο μου "Όταν καίει ο ήλιος", των Mario και Carlos Rigual (λόγια και μουσική), ήταν μία Θαυμάσια αφορμή για να δώσω έμφαση στα παραπάνω, μέσω της αντίθεσης και της εμφατικής υπερβολής που σχετίζεται με την τυπική λήξη του καλοκαιριού την ακριβή στιγμή (με ακρίβεια λεπτού !) της φθινοπωρινής ισημερίας ...

Όπως και να το κάνουμε, ο φωτοδότης ήλιος είναι η ζωή μας. Ορίστε ένα μαγικό τραγούδι των Beatles:

The Beatles - Sun King

Quando paramucho mi amore de felice carathon,
Mundo paparazzi mi amore cicce verdi parasol,
Questo abrigado tantamucho que canite carousel


Take care !

:)

negentropist said...

oneiremata

"ευκαιρία να ολοκληρώσουμε όσα η βιασύνη η καλοκαιρινή άφησε στη μέση ίσως ..."

Συντονιστήκαμε απόλυτα καλή μου φίλη :)

Sam Cooke - Summer time

Kαλό σου βράδυ !

:)